filters
state:
Show
city:
Show
product:
Show
Show

Sam Ovens - Haven't tried - looking to get used course material

Haven't tried the course, hoping to see if someone wants to get rid of it? I'd like to talk with a couple unhappy customers...thanks!
2.0
Details
Price Affordability
Price Affordability
Product or Service Quality
Product or Service Quality
#1198503
Reply to reviews
Sam Ovens - Still trying to get a refund - terrible customer service
Sam Ovens - Still trying to get a refund - terrible customer service
Sam Ovens - Still trying to get a refund - terrible customer service
Sam Ovens - Still trying to get a refund - terrible customer service
Sam Ovens - Still trying to get a refund - terrible customer service
We absolutely focus to take care of every customer that gets started and works with us to grow their business. Marilia did the worksheets within the first 2 weeks of the program, and was eligible for a refund based on our guarantee, which we have processed quickly. We...
Read more
1.0
#1116075
Reply to reviews
Hi Brian, As the leader on our management team, I am terribly sorry about the experience you've had with us! Based on understanding that you were within our guarantee period of 30 days by completing the work we lay out inside the training program, I am able to go...
Read more
1.0
#1067194
Reply to reviews
Our refund policy is an "action based refund policy" meaning the customer must take action and complete weeks 1-3 before asking for a refund.
Read more
1.0
#1032601
Reply to reviews
This customer purchased on the 31st of October 2016 and is now asking for a refund in March. We have a 30-day refund policy and this customer is outside of the refund window.
Read more
1.0
#1017186
Reply to reviews
This customer asked for a refund outside of the 30-day refund window as we did not approve the request. Our 30-day refund window means 30-days from purchase date of product to use the program and ask for a refund. Outside of the 30-days we do not approve refund...
Read more
1.6
#1012343
Reply to reviews
This customer purchased a program from our company which came with a very clear 30-day money back guarantee. This was stated multiple times and as clear as we could possibly state it. The customer asked for a refund outside of the 30-days and we declined to process...
Read more
1.0
#1005550
Reply to reviews
This customer asked for a refund and we asked the customer to complete weeks 1-3 since that is our refund policy and its clearly stated when purchasing the program. The customer can still get a refund but we are asking them to do weeks 1-3 which is our standard...
Read more
1.5
#1000029
Reply to reviews
This customer purchased our program and then contacted our support team asking for a refund. Our team took far to long to respond to the customer and process his refund and we take full responsibility for this mistake. We are currently working with the customer to...
Read more
1.0
#998886
Reply to reviews
Sam Ovens Enterprises - Very BAD customer service!!! No refund after submitting my work despite their policy of refunding you – THEY JUST IGNORE YOU!!!
Sam Ovens Enterprises - Very BAD customer service!!! No refund after submitting my work despite their policy of refunding you – THEY JUST IGNORE YOU!!!
Sam Ovens Enterprises - Very BAD customer service!!! No refund after submitting my work despite their policy of refunding you – THEY JUST IGNORE YOU!!!
Sam Ovens Enterprises - Very BAD customer service!!! No refund after submitting my work despite their policy of refunding you – THEY JUST IGNORE YOU!!!
Sam Ovens Enterprises - Very BAD customer service!!! No refund after submitting my work despite their policy of refunding you – THEY JUST IGNORE YOU!!!
Sam Ovens Enterprises - Very BAD customer service!!! No refund after submitting my work despite their policy of refunding you – THEY JUST IGNORE YOU!!!
This customer asked for a refund and our company was late getting to his support ticket. The customer posted this negative review about our company on January 26th and we refunded this in full on January 26th. We take responsibility for this since it was our fault...
Read more
1.5
Dartford, Kent
#997766
Reply to reviews